laupäev, 27. aprill 2019

Esimese kahe nädala seiklused

( Blogi tuleb vabas vormis ja minu perspektiivis. Juttu tuleb tööst, kohtingutest ja pidudest. )

Alustame sellest kuidas üldse Riiga jõudsin. Laupäeval ütlesin sõpradele, et pean jõudma lätti hommikuse kella kuue bussipeale ja kui ma magama heidan, siis ma ei ärka ülesse. Otsustasime, et joome hommikuni seni kuni bussipeale lähen. Tegimegi nii ning üks joomakaaslasetest jäi täitsa alles.

Jõudsin hommikuse bussipeale ja seal oli mu klassivend, kes ootas mind. Mina aind mäletan seda, et kui silmad kinni panin, siis ärkasin juba Riias. Kõndisime 2.5km enda üliuhkesse ühikasse, kus ma avastasin, et Riia on jube odav koht kuna Vending Machin-ist sai 60 sendiga pool liitrit vett.

Ühika tingimused on väga head, kaks korda nädalas vahetatakse voodipesu, pestakse meie kompleksi toa põrandaid ja kööki ning prügi viiakse välja. Administraatorid on ka väga sõbralikud.

Esimene tööpäev oli väga pettumusvalmistav, meile tutvustati ohutusreegleid ja tehti ringkäik kuskil pool päeva. Alustasime tööga, meie esimeseks tööks oli kohvi juua ja oodata tund aega. Lõppude lõpuks leiti meile midagi, kaks klassivenda lammutasid kaks töölauda laiali ja mina istusin kabinetis, raamat käes ühe venelasega, kes on kogu selle asutuse algusest peale seal töödanud. Jooksin taga kaasas pidevalt, tema kõnnikiirus on nagu minu sõrgi jooks.


Teisel päeval istusime üldse kella 10-11ni kuni saime midagi teha. Igapäev kell kaheksa peame kohal olema. Mul siis üldse viskas üle see koht, et me elektrikud ja teeme mingit labast tööd, ma isegi ei oska kategooriatesse panna seda.

Õhtuti istusin tinderis, et leida endale sõpru lätis. Läksin kaks korda välja. Üks oli ülitore tüdruk rääkis palju, lausa väga palju, aga kurat teinepäev enam kokku ei tahtnud saada :D, ise esimest korda kartsin tüdrukuga kokku saada, tavaliselt tuleb see loomulikult. 


On juba neljapäev, töö tehtud ja siis otsustasin proovida seda, mida mulle üks läti tüdruk õpetas. Joo kallist alkoholi ja sul ei tule hommikul pohmakat. Ostsin endale caronasi, jõin kuus tükki ühikas ära ja hakkasin rahvale pinda käima, et davai tulge minuga linnapeale nüüd! Sain endale ühe kaasa, kes ei joonud, ta oli karsklane Cevin. 

Linnas läksime esimesse puppi kus carona maksis 4 euri. Ma kohe ütlesin talle fuck you, aga ta ei kuulnud ja pidin ikka maksma selle eest. Pärast seda läksime avastama teist pubi, tee peal nägin, et keegi teeb Live Streami. Läksin ta juurde ning ütlesin tere talle ja tuli välja, et oli Jaapanist pärist ning teda vaatas 3 tuhat inimest. Jõudsime puppi ning ostsin Jaapanlasele ja endale Carona. Istusime lauataga.

Ta challengis mind, et mine tutvu nende tüdrukutega, ma võtsin väljakutse meeleldi vastu ja nii tegingi. Läksime nende kahe tüdrukuga kluppi. Läti klubid on ikka väga pettumust valmistavad. Läksid klubist välja suitsu tegema ühe tüdrukuga ning mind enam sisse ei lastud, väga ülbelt lükkas mind klubi turva ukse eest eemale. Lükkasin teda kogemata vastu xD. Sai kurjaks mu peale, ütlesin talle, et mu riided on nagis ja tooks ära - tegigi seda. 

Läksin tüdrukuga teise kluppi ja seal tantsisime juba erootiliselt, sain katsuda ta peput ja tisse. Pärast seda läksime ta sõbranna juurde ning istusime väljas, siis rääkis mulle lugu, et ta ei maga poisiga kellega on tutvunud esimesel päeval. Ma olin veel viis minutit, andsin talle head aega musi ja läksin kodu poole. Selleks ajaks olin ma ära kaotanud oma kaine Cevini.

Kodu lähen vaatan, et olen 50 eurot kohe vaesem, hea et ma aind sulraha kaasa võtsin ning pangakaardi koju jätsin. Oleks võinud ka hullem olla. Hommikul oli ka pohmakas ning samal ajal purjus, väga jube oli olla.

--------------------------------------------------------------------

Teisel nädalal oli juba tööd rohkem, aga tunde mis tegime palju vähem. Meie keskmine tööpäeva pikkus oli 4-5h. Kuna neile ei jätkunud tööd meile. Vaadata seda teise nurga alt, siis on hea vaadata, et firma saab väga hästi ise endaga hakkama, et ei ole vaja praktikantidele kogu aeg töökoormust anda nagu Eestis meil.

Puhastasime joodimasinaid või kuidas iganes neid kutsuti. 















Avastasime koos Henry-ga veidi Lätit.
Samal ajal sõime ka maasikaid ning nautisime vaadet.



Iga kord kui kesklinnas käisin laulis see vend ooperit.

Reedel nägime kuidas noor poiss teenib rohkem raha kui meie.



Järgmine blogi, praktika lõpus.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar